EFTER

ja nu ligger jag efter igen med uppdateringen. Vi får ta och köra alt i kort vertion.
 Ifredag så va jag ju då på arbetsinterjuv på Perlchain. Och jag fick jobbet. Där på plats på interjuvn bara rakt upp och ner. Helt underbart.
I Lördags provjobbade jag på pärlbutiken. Det va jätte roligt. Tjejerna är så himla snälla och gulliga. Ser fram emot att jobba med dom mer. Efter jobbet åkte jag till sjukhuset och hä'lsa på mina släktinar som va med om bilolyckan. Tyvär kunde jag bara hälsa på frun eftersom min morbror inte har någon ork. Det va lite jobbit att se henne med alla slangar och sår. Jag hoppas värkligen att dom repar sig snabbat. Men dom är kämpare.
Isöndags provjobba jag på inredingsbutiken American classic det va minst sagt hektiskt, galet och hysteriskt. Allt på en gång. Men kul. Älskar när det är mycket folk. Men va helt slut när jag kom hem. Då satte jag igång att göra alla julklappar. Man måste ju passa på när man inte jobbar.
Idag då har jag varit på båda jobben. Först i förmiddags så va jag på american classic dock inte lika mycket folk idag. Va tvungen att ringa och boka en tid hoss tandläkaren också. Mina visdomständer har börjat strulla och göra ont igen. Ingen höjdare. Förresten underar varför det heter så. Visdoms tänder. Om man får dom är man vis då? Eller ju ondare man har destovisare är man? Isånna fall skulle jag va smartast i världen. Eller det kanske är tvärt om?
Och på eftermiddagen jobba jag i pärlbutiken. Hur trevligt som helst. Jag och tjejen jag jobba ihopp med planera hur vår butik ska se ut. Vi kommer nämeligen bli ansvariga för en butik som ska öppna. var vågar jag inte säga än. Inte förns allt är helt hundra.

Ne nu måste jag sova. herre gud jag ska ju jobba i morogn igen.

Kram och godnatt på er. // Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0