Beställning

Fick H&M katalogen idag och jag kunde bara inte låta bli och göra en liten beställning hehehe.......
Fanns så mycket fint kunde beställt mycket mer men det fick bli det här tyvär så är man ju inte gjord av pengar. Men nu börjar jag längta till våren : ) Det blev en ljusgrå jacka, ett vitt linne, en lång blus som är ljusgrå vit randig, ett par guld örhängen och så fick man en tunika och ett par leggings med på köpet vet inte om dom var så jätte fina men gratis är gratis hehe... Är helt slut ska sova nu tror jag. Imorn är det min sista dag på BR vill inte sluta där för då måste jag börja söka jobb igen orkar inte och jag trivs där men men vad ska man göra. Fast det ska bli skönt att vara lite ledig ett tag och imorn kommer min lillasyster hit och vi ska bara slappa och ta det lungt och kolla på film. Men nu mååste jag sova ha det bra God natt  

     

Kram Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0