1 advent

Ja och så va det första adevent. helt sjukt . nu är det bara lite mer än 3 veckor kvar till jul. Jul fattar ni.
just nu springer jag och pappa runt här hemma och tar fram alla adventsjulstakar. Letar efter gardiner och en massa annat. På något sätt älskar jag den här stressade lugnet. Och jag känner faktiskt att jag har bra koll på mina julklappar. Men ni är säkert många som sitter med julklappar panik. Som inte har en anning om vad ni ska köpa till någon eller några.
Jag kan meddela att jag har gjort en del nya smycken till Gemelli familjen.

                                                     

Tänkte börja med att visa det här underbart rosa långa halsbandet med tre berlocker en blomma i rosa perlemo, ett guld hjärta och en fyrklöver. Båda i guld.
Priset ligger på 99kr

Om ni är intreserade av de så är det bara att höra av sig till mig på [email protected]

ne nu ska jag förstätta julfixet.
Kram åsa

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fint halsband :)

Jag förstår inte riktigt, hur ska jag fixa den rosa? :)

2007-12-02 @ 17:50:06
URL: http://darlingno1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0