uch

Hej. Äntligen hemma efter en lååååååång dag på jobbet. Hoppas att jag bli lika glad nästa månad när jag får mitt lönebesked från vik vik jobbet.
Fick en överrasking i dag när jag kom hem däremot med tyvär va den inte så glad. Fick min och syrrans beställing från www.kyssjohanna.se i brevlådan. Men tyvär va dom fina armbanden förstora. BLÄ. Eller så är de så att mina hanleder och händer är för smala. Men jag väljer att skylla på armbanden. Och dessutom så va armbandet med änglarna på inte som jag tänkt mig. Änglarna va nästan 1,5 cm stora inte så som jag trodde utifrån bilden. Så tyvär måste jag då nu sicka tillbaka dom. Väljer nog att sicka efter några andra i förhoppingen om att dom ska va lite mindre.

Vill utbringa en varning. Varning kyssjohannas armband är stora.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0