Sömn och blogg brist

Det har inte blivit så mycket bloggande för min del på sista tiden pga. att jag har haft väldigt svårt att sova så jag har varit mest trött den senaste tiden. Tänkte då igår att jag skulle testa nån sorts sömn tabletter, så jag köpte nått från en hälsokost butik. Men jag vet inte om jag gjorde nått fel eller om dom bara är helt värdelösa för jag sov 10 gånger sämre än jag brukar göra. På kvällen när jag skulle gå och lägga mig så hade tabletterna gjort så jag var helt trött i hela kroppen, bra tänkte jag då somnar jag snabbare men det gjorde jag absolut inte låg och vred och vände mig lika mycket som jag brukar göra enda skillnaden var att jag var väldigt trött och sen när jag väl sommat så vaknar jag flera gånger under natten och till slut så orkade jag inte i morse så jag gick upp ung kl 8 och det är väääldigt tidigt för att vara mig. Så nu sitter jag här med en jobbig huvudvärk och vill bara sova men det går inte för jag kan inte...... : (

ingen kram för jag orkar inte // Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0