Okej det är bara till att inse.

Okej det är bara till att inse att jag är hej sjukt galen i Armband. Asså jag kan inte få nog av armband.
Kanske är det som har fått mig att vilja bli silversmed i framtiden.
Kolla in dom här fina från www.kyssjohanna.se 

                                                                         

DEn här med ängeln är bara så jag.                                Urgulligt budskap.
Eftersom jag tror starkt på Änglar.


                                                                     
 
Sött budskap och lagom                                                  skulle passa så bra ihop
hippi som jag vill ha de.                                                    med det jag har sen tidigare.


       


Kolla bara på dom är dom inte gjorda bara föraatt älskas och köpas.
nu måsta jag bara tänka ut vilka jag helst vill ha.

nu ska jag gå på promenad med angii.Nattt promenad.
/åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0