Nobody put baby in a corner

Fick mitt armband som jag beställde förut från kyssjohanna och jag är super nöjd. det var lite stort som deras smycken brukar vara men jag justerade längden så nu sitter det perfekt : )
Har tyvär inga batterier i min kamera så jag kanske får visa senare eller nått. Har föresten glömt att berätta att jag köpte dom här skorna som jag pratade om förut riktigt fina och blir bra nu i höst. Titeln föresten är från dirty dancing som jag har sån lust att se men har tyvär inte den filmen, får kanske låna den av en kompis eller nått hehe.. älskar den filmen och det är en sån film som jag inte kan se för många gånger. Har några filmer som jag tittade på hela tiden när jag var yngre och det är en av dom : )

Kram emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0