Lycka.

idag har varit en riktig slit dag på jobbet. Jag har gjort iordning hela övervåningen och den är inte liten. Min klena kropp värker av dagens slit.
Innan jobbet han jag med lite shopping. Det blev en svart BH jätte söt från hm och shampoo och balsam.  
Sen vet ni va hitta jag mitt linne. Det som jag trodde att jag hade tappat det svarta Kate Moss linnet från top shop. Det hade ramlat ner bakom en låda bakom kassan på jobbet. Ni anar inte hur glad jag blev när jag hitta de. Jag jubla. Lycka.
I går fick jag mitt orm armband från www.cocoo.se. Det satt perfekt på mina smalla handleder. Glittrar fint gör de dessutom. Kan också tipsa om dom nya armbanden dom har fått in nu på cocoo. Gå in där och kolla.



Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0