Längtar

Kolla in den här bilden på en av systrana olsen. Vet inte vem av dom det är. Men snygga klädder har hon iallafall



Idag har jag varit hemma hoss min älskade mormor och hjälpt gammlingarna att städa. Vi tog en fika och hade det allmmänt trevligt. Ikväll har jag haft syrran och min bästakompis här på besök. Snackat skit det vi är bäst på.
Jag och syrran la även in en beställing på www.kyssjohanna.se . Jag beställde dom här armbanden:

   

Jag längtar till paketet kommer.

Nu ska jag gå och lägga mig och sova för i morgon ska jag gå till mitt tråkiga vik vik jobb.
Sov gott /Åsa

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det är Ashley :)

2007-08-18 @ 09:18:33
URL: http://darlingno1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0