Kissing horses

Blev en till beställning tror jag ska gå bort från datorn snart beställer för mycket heheh....
Men jag kunde inte låta bli och vet ni vad det blev? Håll i er, ett armband och jag som verkligen behöver det just nu har alldeles för några (observera att det jag nyligen skrivit är skrivet med en gnutta ironi)
Det blev det här från accessora, dom firar 2 år nu så det är fri frakt och man man kan betala fakturan efter 30 dagar : ) Har kollat lite på olika sånna här djur armband men inte hittat några som passat just mig, tycker orm armbandet från cocco som Åsa skrev om i ett tidigare inlägg är super fint men med tanke på att jag är lite rätt för ormar så ville jag inte ha det. Men jag blev jätteglad när jag såg det här med hästar för jag älskar verkligen hästar och tyckte det här var riktigt sött : )



// Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0