Första höstdagen.

Änteligen hemma efter en lång dag på jobbet. Efter jobbet träffa jag syrran vi gick runt och leta efter jeans. Tyvär hitta jag inga jeans men det gjorde syrran. Jag hitta däremot två jätte söta toppar och en smyckestant från panduro som man kan hänga sina smycken på. tar bild på den när jag målat den. Vi hade de väldigt trevligt åt middag i kungshallen, wokat väldit gott.
Idag har de värkligen känns som den första höstdagen.(men jag håller tummarna för att värmen kommer till helgen)  Och jag har börjat tänka på höstmodet. Skulle gärna vilja ha långa mysiga koftor nu till hösten som inte sticks. Är det någon som skulle kunna tipsa om var man kan köpa sånna?

image86

Och som vanligt har Elin kling en underbar stil. Här med en sån mysig kofta som jag skulle vilja ha.

Kram åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0