Bio

Var på bio och såg På smällen med Steffi idag och det blev början av The Simpsons filmen också hahah...
Jag tittade fel så vi gick in i fel biosalong och så satt vi där var lite smått irreterade för att filmen var så sen men det var den egentliligen inte hehehe. Sen började reklamen och så kom Simpsons reklamen trodde vi. Men efter en liten stund tänkte jag men vilken lång reklam dom visar ju typ hela filmen och då förstår vi att det är fel salong och när vi kollar så var det salong fyra och rad fem inte salong fem hahah... Men vi kom rätt till slut men vi missade ung. en halvtimme av filmen heheh.. men det vi såg var riktigt bra tror jag ska hyra den när den kommer ut sen : )

Kram Emelie

Kommentarer
Postat av: sanna

Hahahah! vad skönt!!
snacka om förhandsvisning hehe:)
Jag var på sergel igår och såg "På smällen" tyckte att den var roligt även om vissa saker var ganska långsökta med en tafatt handling.. vad tyckte du?

2007-08-18 @ 00:11:42
URL: http://sanna88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0