Armband

Vi har ju skrivit en hel del om armband på sista tiden och det är för att både jag och Åsa har en stor kärlek till just armband. Var inne på kyssjohanna och hittade det här super fina armbandet. Jag är kristen och det har ett jätte fint kristet budskap. Det finns en dikt som handlar om en man som ser tillbaka på sitt liv i en dröm och när han gör det så ser han en strand som det är fotspår på och bredvid honom så är det alltid ett par till fotspår, guds fotspår men när han ser att när han hade det som jobbigast så fanns det bara ett par fotspår och då gick han till gud och frågade varför övergav du mig när det var som jobbigast och då svarade han då bar jag dig.
Har alltid älskat den dikten kan skriva ut hela sen när jag kommer hem men är hos syrran o hennes lilla son just nu.




kram Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0