shorts

Vet ni va jag fick reda på igår av min butikschef att vi inte får ha shorts på oss på jobbet. Tydligen ser det för semester aktigt ut och det passar inte in i våran "fina" butik. Jag som bara avgudar mina shorts får nu inte ha dom på jobbet enligt min högsta chef som kommit på de. Fåniga regler.
Så nu får jag bara ha kjol och tunikor. Får väl bege mig ut på stan och hitta lite fina nya kläder.
Jag kommer nog säkert använda mina shorts dubbelt så mycket då på fritiden.


(bild: kanal5.se)
Annars hade jag görna sett ut så här idag. slappt och skönt.


Kram åsa


Kommentarer
Postat av: Jossan

Färdig packat och snacka om full väska d får bli en rullväska som hanbagage tror jag om jag inte köper någon fränig väska där va tkr du? :)

2008-07-31 @ 13:06:14
URL: http://vossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0