Saknar dig

Hej hej just nu sitter jag och väntar på att Hells kitchen ska börja, har precis käkat en pizza och jag som lovade mig själv att var nyttig det gick inte sådär jätte bra heheh... Idag så har jag jobbat hela dan och är rätt trött och vi har fått en ny säng om är helt underbar ockå heheh.. ska inviga den ikväll kommer sova super gott det kan jag lova heheh...
Steffi är i Bosnien och saknar henne som bara den känns så tomt här :(
Har ingen att mesa med på dagarna heller.. jag som alltid brukar smsa mycket. Förra månaden messa jag ju 1200 sms men men jag överlever heheh.. sen drar ju vi till Cypern oohh.. vad jag längtar ska bli sååååå kul. var super länge sen jag reste utomlands och ska försöka ha råd att åka till Usa senare i år också för jag har två kompisar om bor där nere och en som flyttar om en vecka.. nu börjar hells kitchen snart så jag ska sluta men upptäckte hur träkigt det ser ut när det är bara text i ett inlägg å jag bjuder på en bild på mig och min älskade lilla syster från när vi var på kryssning.



Kram / Emelie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0