regn regn regn

Ja det bara vräker ner regn från himlen. idag har jagt ingen bra dag. Det började reda i morsse när jag skulle ta bussen så kommer den inte så jag kommer försent till jobbet. stressad som fan. Sen idag har jag varit så där måndags trött seg hela dagen. Ändå har jag ätit massa godis lite frukt och hält i mig en massa vatten för att bli pigg men det funkar inte. Nej just nu läntar jag bara efter min säng hemma.

Åhh jag hade en jätte trevlig dag och kväll igår. Det gick jätte bra på ikea. Köpte en bok en bak bok det ni. Sen så inne på ikea köpte jag lite små saker som jag ska fixa till lit och så sånna där tidings hållare som man ställer på hyllan jag evt inte vad dom heter. sen så hjälpte jag angii hem med alla hennes saker. Sen så åkte jag hem åt lite middag och så åkte jag och Liz hem till Zara och drack vin. Ur mysigt och roligt vi satt och snacka en massa skit. Det va aldeles för länge sen vi gjorde nått sånt. Det måste vi göra om snart igen tjejer.

Hörs igen sen när jag kommer hem

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0