nu sitter jag här

Ja nu sitter jag här på jobbet och har det lungt väntar på att kunderna ska komma.
Har spenderat hela förmiddagen inne i stan med angii. Vi gick runt i lite i butiker och åt en ur god lunch på ett ur gott ställe på kungsgatan. Det blev lite små shopping också.  Ett par ur snygga "gladiator"sandaler från vaga bond, Ett armband och trorsor från Mathilde också lite små saker från pärlshoppen. Tänkte inviga min kamera idag så får ni se bilderna sen när jag kommer hem och har laddat upp dom.

kram Åsa


Kommentarer
Postat av: Jossan

Ojoj shopping på hög nivå, gud så härligt!!

Själv ska jag på bio om inte alltför länge.. Narnia;)

puss

2008-07-02 @ 16:41:06
URL: http://vossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0