när man ha för mycket att tänka på

ja herre gud vad mycket jag har haft och göra dom senaste dagarna. Så ni får förlåta  mig att jag inte hunnit uppdatera här på bloggen. Hela helgen hade jag å göra sen så har vi haft en målare här hemma som har målat om här i lägenheten. Vi håller på att göra om mammas sovrum och köket. Kommer bli så grymt fint när det väl är klart. Tänkte att jag skulle ta igen lite bloggande och berätta lite om helgen och så. Jag har faktiskt varit rätt så flitig på att ta biler med min nya fina kamera. Men det får vänta tills imorgon. Nu är jag helt slut och ska gå och kolla lite på tv.

Vill passa på att säga grattis på födelsedagen älskade mamma.



KRAM Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0