Måndag

Ja mina kära vänner jag börjar bli gammal eller bara väldigt snurrig. Jag gick upp i morrse kl 8 för att åka till jobbet kl 10 och så när jag kommer till jobbet är min chef där. Då så visar det sig att jag inte börjar förns kl 14. Då har jag altså gått upp i ottan helt i onödan och ¨åkt till jobbet. Så det va ju bara för mig att åka hem igen. Snakca om att jag måste ha varit väldigt snurrig för jag va helt bombsäker på att jag börja kl 10 idag. Nu har hag varit hemma ett tag och målat lite inne i mammas rum som jag håller på att göra iordning om det är någgon som missat det. Tänkte måla lite till nu sen kanske göra lite mat eller ta en liten siesta.

kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0