lite strul men mycket kul.

Hejsan Jag hoppas alt är bra med er? Här är det fint. Förlåt för att det har varit lite dåligt uppdaterande dom senaste två dagarna. Vi har haft lite strul med bredbandet här hemma. Men nu funkar det igen.
Igår så hade jag en vanlig dag på jobbet. Sen så efter jobbet så va det tänkt att jag skulle möta upp Liz och vi skulle sätta oss i en park och bara mysa med hennes vattenpipa men så blev det inte det va aldeles för kalt ute. Så vi möttes upp hemma hoss henne i stället och så gick vi till Anker som ligger på sveavägen. Vi träffa en massa roliga människor där och drak lite cider. Bara väldigt trevligt och soft. Och sjukt roliga människor.
Idag har jag sovit och jobbat. Så kul va det lixsom.

nu tänkte jag deka i soffan framför tven.

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0