kommer att sakna dig

Jag va ju som sagt på hejdå fest för min kära vän Liz i onsdags, hon åker bort i 2 månader till dubai för att jobba. Shit va jag kommer att sakna henne. Två månader är lång tid. Vi som brukar hörast minst 3 gånger i veckan. Kommer nu inte kunna prata med varandra på 2 månader. Shit jag hoppas värkligen tiden kommer att gå fort. Ja så klart den kommer göra det. bara den här veckan har rustat iväg jag hade ingen annning om att det redan va fredag idag. Har ingen koll på veckodagarna längre. Jag hoppas att du får det sjukt bra gumman och ta hand om dig.
Och du hör av dig med jämna mellan rum så att jag vet hur du har det.



Tänkte bjuda på en bild. Denna är från min 18 årsdag. Den här minen brukar liz ha för det mästa. Glad och party.

Kommer sakna dig gumman// Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0