godmorgon världen

godmorogn världen hur är det med er idag? Med mig är det bara bra det käns som att jag kokar typ. Vad ska ni hitta på för nått kul idag då ? själv ska jag jobba som vanligt ikväll 14-20 är mina arbetstider. Innan det hade jag tänkt att åka in till stan och kolla runt lite. Sen så efter jobbet så kommer syrran och hjälper mig att fixa i mammas sovrum hon kommer hem snart och då måste alt va klart. Känner lite press när det gäller de där.

Nej nu måste jag hoppa in i duchen käns som att jag ska flyta bort här.

Kram Åsa


Kommentarer
Postat av: Jossan

haha om du håller på o flyter bort redan då kommer du garanterat flyta bort ännu mera i turkiet.. Nu är min väska halvfull. Det känns bra!



Snart har man packat färdigt liksom. Håller på o tvättar de sista nu..=)



puss

2008-07-30 @ 14:59:52
URL: http://vossan.blogg.se/
Postat av: Jossan

Det blir nog bra tillslut ska du se.. Jag är sämst på att packa men allt löser sig på ett eller annat sätt. Bättre för lite för då har man anledning till att köpa saker..:)



Just nu har jag packat ner:

handduk

badkläder

underkläder

flip-flop



Haha:d Det går frammåt

2008-07-30 @ 15:15:08
URL: http://vossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0