Fredag är ändå den dag som käns bäst.

Ja äntligen fredag. Hu rä det med er idag? Med mig är det bara bra är fortfarande helt slut efter att ha cyklat till jobbet. Ioch med den här dumma buss strejken så måste jag cykla fram och tillbaka från jobbet varje dag och det har fått mig att inse att jag måste förbättra min kondis.
just nu sitter jag här på jobbet och tittar på gubben som går utanför och plockar skärp.
Jag har en del kul att göra idag Först direkt efter jobbet ska jag gå till farmor och äta lite mat. Efter det ska jag in till stan där jag ska möta Emelie och ta en fika och snacka lite skit. Sen på kvällen så ska jag till Liz jobb och drika lite goda drinkar. En härlig fredag helt enkelt.
Äntligen helg. Har en hel del att göra i helgen. Ska bland annat hjälpa Angii att flytta hemifrån. Sen så måste vi börja förbereda lite hemma för att fixa till köket och sovrummet. Skiver lite mer om helgen senare.

tillbaka till jobbet.

Kram ÅSa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0