Dags för update

Hej hej tänkte att det var ett tag sen jag skrev i bloggen så det var dags för det nu... har jobbat mycket o det har hänt en hel del så jag har haft huvudet fullt o inte pallat att blogga helt enkelt. Men nu tänkte jag passa på : )
Sitter just nu hemma hos mamma o pappa, bordesove egentligen för jag ska jobba imorgon bittimen jag ville kolla lite bloggar först heheh... Nu är sommarens resa bokat gissa om jag är glad?? : ) Jag och två tjej kompisar drar till
Cypern - Ayia napa den 11 augusti ska bli riktigt kul : )
Hittade den här listan hos Maria och tänkte göra den innan jag går o lägger mig : )

Vilken musik väljer du när du känner...

..dig upprorisk:
linkig park  crawling
..att du inte orkar längre: Timbuktu - Det löser sig
...för att dansa: Sean paul - Dancehall
..att du fått ditt hjärta krossat - Sanna Nielsen - Empty room
..att du vill bli på bättre humör: Outlandish - Aisha
..för att festa: Cat de luna - run the show
..för något lugnande: Switchfoot - amys song
..för att sjunga: Coldplay - clocks
..att du vill dra täcket över huvudet och bara ligga där: Leona lewis - Bleeding love
..dig kär: jason Mraz - Im yours
..dig riktigt förbannad: P.O.D - asthma
..för att gråta: Christina Aguilera  - Oh mother
..dig osäker: Joakim Hillson - Vacker Utan Spackel

God natt : ) // Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0