äntligen

Hejsan jag hoppas alt är bra med er? Här är det bara fint fint.  Jag har haft en hel del att göra i helgen. i Fredags efterjobbet så åkte jag hem gjorde mig i ordning sen så åkte jag hem till jossan där vi satt och föra. Sen gicvk vi ut på riddarkällaren. Va lite väl lite folk men kul hade vi ändå. Sen i lördags så åkte jag med min faster och syrran till ikea. Vi handla lite små saker och sen så en del till mammas sovrum. På kvällen va jag bara hemma och kolla på film. Så skönt att bara ta det lungt ibland. Sen igår så va målaren hoss oss och gjorde det sista på köket och sovrummet så nu är det äntligen färdigt. Mamma har fått ett gult sovrum och köket har fått ett bred bord med stora rosor på. Ska ta bilder sen när alt är klart. Så ikväll har jag massor ar göra städa hela lägenheten och ställa iording alt. Har en himla massa att göra.

Skiver sen igen.

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0